مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 16:162018-10-02سياسي

تحریم ها در مقابل فرهنگ بی تاثیرند 


معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معتقد است: فرهنگ ورای سیاست است، موفق بودن دیپلماسی فرهنگی در مقابل دیپلماسی سیاسی این اتفاق را ثابت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن طالبیان که روز سه شنبه در نشست نمایشگاه هلند در موزه ملی ایران صحبت می کرد، گفت: امروز در شرایطی که هستیم برخی افراد تمایل به ایجاد موزه دائم در کشور دارند، بنابراین تلاش می کنیم در موزه ملی ایران و میدان مشق این اتفاق به صورت رسمی انجام شود چون آن را نشان دهنده دیپلماسی موفق حوزه فرهنگ می دانیم.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که تحریم ها چه میزان می تواند در برگزاری این نمایشگاه ها تاثیر گذار باشد، بیان کرد: با به تقاضاهای موجود به نظر نمی رسد با مشکلاتی مواجه شویم.

کشورهایی مانند سنگاپور، ژاپن، کره و اسپانیا تقاضاهای را برای برگزاری نمایشگاه در ایران دارند، بنابراین من تغییری احساس نمیکنم.

به اعتقاد وی افراد فرهنگی در دنیا همگی مدافع فرهنگ هستند چون موضوع فرهنگ و سیاست پیچیده است، به همین دلیل است که می توانیم سر سرباز هخامنشی را در میان همین تحریم ها از آمریکا به ایران برگردانیم.

هلند یک سال پیش درخواست نمایشگاه دوطرفه داده بود محمد حسن طالبیان, معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور نیز در این نشست اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها در مقابل فرهنگ بی تاثیرند 

تحریم ها در مقابل فرهنگ بی تاثیرند